Нашата методология
5 комбинирани елемента на уникалност
Програмата Helen Doron MathRiders се основава на доказана, успешна методология, която се грижи за различните стилове на учене на децата и отваря умовете им за езика на математиката. Проектиран от експерти по детско развитие и образование, методът MathRiders насърчава разбирането на математиката чрез забавни дейности и насърчаване.

Положително подсилване
Учителите дават положителна подкрепа за да изградят самочувствие, да възпитат детето и да го вдъхновят да учи. Дори сложните концепции и задачи стават разбираеми и преодолими, ако вярвате в собствените си сили и сте убедени в способността си да успеете.

PIG – Принцип
Използване на голямо разнообразие от Пособия, фокус върху учител и ученик Взаимодействие и много Игри за подобряване на естественото и ефективно учене. Чрез свързване на понятията „математика“ и „игра“. MathRiders създава сложна образователна среда, която позволява на учениците да работят в богат математически контекст.

Спирално обучение
Ключовите математически понятия се представят многократно в учебната програма, но с все по-високи нива на сложност и с различни приложения. Това дава възможност за по-задълбочено усвояване и разбиране на материала.

Персонален
Малки Групи да отговарят на нуждите на децата и да им помагат да се развиват в познавателно, социално и емоционално отношение. Малките класове от 4-8 ученици съчетават предимствата на индивидуалното внимание и забавлението на груповите дейности.

Песни и движения
Математическите понятия се усвояват чрез песни, така че се научават естествено и с радост. Когато децата пеят и танцуват, пляскат и бият ритми, те вдъхват живот на математическите понятия и активират по-дълбоки когнитивни механизми, които подобряват цялостната ефективност на обучението.
Методът на преподаване на MathRider отчита уникалните стилове на учениците и използва подходящи за възрастта игри, движения и музика, за да увеличи максимално естествената любов на децата към ученето.