Повишаване на оценките
Като професионалисти в областта на образованието, методистите на MathRiders много добре знаят, че успехът или неуспехът в обучението се определят пряко от вътрешните нагласи на учениците – техния интерес, мотиви и самочувствие.
Съществува добре известен списък от предразсъдъци и погрешни схващания относно математиката, които потенциално могат да действат като блокери за желанието на учениците да положат усилия в изучаването на математика и които правят самия учебен процес стресиращ: предполагаемата трудност на математиката, нейната скука, славата и на предмет за „момчета“, достъпността и само за надарени хора и т.н.
Курсовете по MathRiders се преподават в уникална среда без стрес, базирана на доказана методология. С подобряването на оценките учениците се чувстват по-добре и горди със себе си.
Проучванията показват връзки между по-добрите оценки и самочувствието.
Като разсейва тези предразсъдъци, MathRiders помага на своите ученици да отворят вратата към света на математиката с увереност и да постигнат успех в област, в която другите се чувстват изгубени.
Инструменти за успех на MathRider
- Техники за самомотивация
- Определяне на цели, задачи и приоритети
- Управление на времето
- Учене от успеха
- Справяне с трудностите и провалите
- Определяне на силните страни и потенциала на всеки индивид
100% от учениците, които посещават програмите на MathRiders, съобщават за повишаване на училищните резултати. Родители и деца са съгласни, че програмите MathRiders са мотивиращи и че ученето е приятно.
„Обичах часовете си по MathRiders“
“Програмата MathRiders беше уникална, а материалите бяха страхотни, те затвърдиха това, което учех в училище и направиха математиката забавна. Уменията ми се подобриха, а най-хубавото е, че се подобриха и резултатите ми от тестовете!”
Nitay Sheffer, MathRiders ученик, Israel